söndag 3 augusti 2014

från trädgården


Plötsligt så. Man piffar lite inomhus och knäpper av ett kort. Ännu helt betagen av sommarens underbara väder försöker jag samla mig. Den tog nästan andan ur en. Sommarvärmen. Här är det lugnt och stilla med mannen på landslagsuppdrag och dottern på läger. Jag försöker mig på att snegla i kalendern och konstaterar att det börjar bli dags. Redan idag borde jag få till en möbelritning färdig att beställa imorrn. Men jag förtränger det. Tror jag spritar lite bönor istället!

4 kommentarer:

  1. Fantastiska sommarbilder! Jag har bloggat men inte kollat runt så ja g ser em. först nu, särskilt båkbilde n med molnen är läckra. Visst har det varit osannolikt fint - och är ännu.
    Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Susanne! Ja den här sommaren har varit snäll mot oss nordbor:)

      Radera
  2. Det är underbart att kunna plocka in sommaren och ställa i en vas. Kram Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det härligt att kunna plocka in sommaren både i vas och på fat - tack!

      Radera