torsdag 29 augusti 2013

tema kök


I vårt kök finns det varken överskåp eller väggkakel. Där ligger det konstant dagstidningar och vinkorkar! Precis som sig bör. Fönstren vid diskbänken känns oftast otvättade och den gamla ärvda mattan borde få en ny kant. De rödorange inslagen värmer mig dock fortfarande efter sju år och jag är glad åt all belysning och att vitvarorna integrerades i köksinredningen. Och i vårt kök kan jag se elden spraka både från matplatsen och när jag står och lagar mat. Det gillar jag allra mest.
Idag kör fabriken köket som tema. Vårt kök kändes mer unplugged än vanligt just idag, efter intensiva jobbdager, så därav lite välvalda rena vinklar.

1 kommentar:

  1. Mmmm, gillar köket precis som allt annat du visar. Alltid lika lika stilrent, alltid lika stilfullt.
    Ha de gott. Catarina

    SvaraRadera