torsdag 11 juli 2013

mellanlandning



Efter några dagars besök av vänner från Schweiz och en tripp till Grönan, landar jag gärna här i solsängarna. Här ligger jag även en mulen dag, inbäddad i filtar, med semesterrufs och godsaker och läser.

I år valde jag att INTE plantera något här uppe, utan flyttade ut en inneblomma och köpte läs: plastblommor på Ikea! Mitt gamla bowlingklot som jag sprayat svart , den bundna stegen av bambupinnar och ståltråd, bordet jag ritat och snickrat och korgen med stenar, står här ute året om. Det räcker med solsängarna som skall vinschas upp varje år!

1 kommentar:

  1. det är sent när jag kikar in. och äta ska man inte alls göra nu, men när du sitter där med skålen och jordgubbar så... ahhh nu blev jag hungrig .)
    Jätte fin hos dig!
    Kram

    SvaraRadera