måndag 17 september 2012

en färgprocess

    

Ibland vet man med en gång. Ibland tvekar man. Just nu vill jag ha en ren och klar färg till ett arbetsprojekt. Tror jag. Då hamnar jag någonstans här. Men jag känner mig inte nöjd. Jag kanske vill ha en krispig känsla och en färg med lite svärta. Då hamnar jag kanske här. Känns det bättre, kanske? 




Ja så här bollar man på ibland. Sen faller sig allting naturligt. Ibland snurrar man igenom hela färgcirkeln för att kanske landa vid det första alternativet. Återkommer när processen är klar.
   
                                                                    Bilder via Pinterest, Alcro o Ecco 

1 kommentar:

  1. Hej din sjuktsnygga människa!
    Allt bra med dig? :) Jag har nu en tävling i min blogg igen med EVAS UNDERKLÄDER som du kan vinna! Det är väl alltid skoj med nya underkläder m.m ^^,
    Anmäl dig gärna här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/september/tavling-vinn-valfri-vara-hos-evas-underklader.html#comment
    Puss, ha en kanonbra kväll,♥

    SvaraRadera