söndag 9 september 2012

belysning hos oss


För några dagar sedan damp det ner några riktigt fina kort i min brevlåda. Ni vet så där på riktigt som förr, i ett kuvert. Där låg några bilder hemifrån oss. Bilderna är från den nya boken STORA BOKEN OM BELYSNING från Semic förlag och som släpps i dagarna. Författare Linda Wiktorsson-Lång och fotograf Maria Rosenlöf. Här har jag samlat några av bilderna från oss. Fotografen Maria Rosenlöf har lyckats fånga ljussken och skuggningar fint, trots att bilderna togs mitt på ljusa dagen. Väntar nu med spänning på boken där jag tror flera åländska bidrag finns med. Bilder tagna av Maria Rosenlöfs foton.

3 kommentarer:

  1. Jag gillar skuggspelet på väggen på bild nr 1! Ser fram emot att kolla genom boken när den kommer ut i handeln..

    SvaraRadera
  2. Oj, vilka tjusiga bilder!! Gillar också skuggspelet.

    SvaraRadera
  3. Denna kommentar propagerar för världens skönaste twitterkanal

    https://twitter.com/johanwonkavaara

    SvaraRadera