torsdag 22 december 2011

långledigt


Det är med stor tacksamhet jag nu stänger igen mitt kontor och tar långledigt. Några kortare kundbesök och konsultationer är inbokade i mellandagarna, men det går liksom bara av farten. Att vara sin egen i ett kreativt yrke är en skör balansgång mellan inkommande arbeten, lönsamhet och vad man skapandemässigt klarar av.
Den här hösten har varit rätt balanserad på alla fronter. Lagom av allting, många intressanta projekt och trevliga kunder. Och det är med glädje och ödmjukhet jag konstaterar att början av det kommande året ser ut precis så som man önskar sig.
Nu skall jag ägna mig åt att fotografera, läsa, pröva nya goda viner, promenera, bara vara, lyssna på musik, prata med Schwiez och hoppas på lite snö och sol.......

                    
                                                                         tjohooo.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar