torsdag 8 september 2011

en stor jäkla ursäkt


Lite nu och då läser jag om hur man ursäktar sig, då man inte haft sin riktiga stora kamera med sig. Kanske man varit på resa, kanske man varit oförberedd. När jag läser sånt tänker jag bara - hela min blogg är en stor jäkla ursäkt. Jag som inte ens har en riktig kamera, med stort fett objektiv. Inte ens en liten egen, utan lånar Lisas. Och här, till på köpet, fotar jag mig i en rund lampa. Jag är givetvis smäckrare i verkligheten:)

Nåväl, jag nöjer mig så, än så länge. Och alla ni andra tekniskt fotointresserade beundrar jag också. Som idag när jag hade ett stort objektiv på besök. Duktiga Camilla från Creatella var här och fotade vårt hem för ett eventuellt reportage. Kul att se hur det funkar på riktigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar