lördag 27 augusti 2011

helgpyssel

                 

  

Igår kväll började jag måla i sovrummet. Det här skulle jag gjort då vi flyttade in egentligen. Men efter fyra år är sovrummet fortfarande lika trist och har alltid känts lite ofärdigt. Det har varit så lätt att bara stänga dörren dit. Jag har alltid haft en idé, men inte kommit till skott. Färgen jag valde ut då känns fortfarande rätt för mig. Det brukar vara ett bra tecken.
Jag har en föreställning om att jobba in den metalliska färgen, som jag målat sängborden med, i den gröna färgen. Resultatet blir knappast så som på inspirationsbilden, eftersom jag bara använder mig av två färger. Men kanske något ditåt.
Nåväl, kanske det kommer bilder på resultatet. Redan denna helg om det blev bra. Lite senare om det blir att köpa nya färger. Håll tummarna! Trevlig helg till Er alla!

1 kommentar:

  1. Låter spännande, ska bli kul att se resultatet!

    Kram Åsa

    SvaraRadera