onsdag 4 maj 2011

deko




Idag hade jag finska Deko i postlådan igen. Om man ändå kunde lära sig detta knepiga språk lite bättre.
Är man riktigt, riktigt intresserad kan det ju gå, så där inredningen tar slut, upphör alltså alla mina kunskaper.
Månadens tidning innehöll, i mitt tycke, extra mycket fint. Här några bilder från Villa Moroso, som jag tidigare gjort ett inlägg om. Morosos Patrizia Moroso har med hjälp av arkitekten och formgivaren Patricia Urquiola skapat ett färggrant, annorlunda och mycket sevärt hem, på 1000 kvm!

2 kommentarer:

  1. Månadens Deko var den bästa hittils i år. Dom skrev att dom har förnyat konceptet lite, och det syns! Det som glädjer mig mest är att dom lovar skriva mera om bra ideer istället för dyra saker. Färgpaletter gillade jag också samt att dom skrev om min hemstad Åbo :)

    SvaraRadera
  2. Ja-det märktes att det var något nytt! Fast det läste nog inte jag :)

    SvaraRadera